Vi inviterer til vårt tredje kurs i "Måltidsopplevelser som strategisk satsning" i Bodø 11.-12. mars hos "Lyst På" i Torghallen.

Dette kurset legger til rette for å gi deg den kunnskapen du trenger for å lede bedriften og de ansatte gjennom en prosess der kvalitet, stedlighet og mening i måltidet står i høysetet. Opplevelsesledelse vil i fremtiden være et viktig verktøy for å ruste ditt spisested til å ta i mot gjester med stadig høyere krav til det de får servert og hvordan det serveres. Fornøyde kunder, og enda mer - fornøyde krevende kunder blir dine beste ambassadører og dermed en viktig faktor for å fylle stoler og bord gjennom hele året.

Vi vil også i dette kurset fokusere på hvordan du tilpasser kommunika­sjonen til ulike typer gjester som besøker deg og hvordan du kommuniserer og når frem i sosiale medier.

Vi lover et viktig kompetanseløft for din bedrift med kursholdere av høyt nivå fra Innovative Opplevelser og Kulinarisk Akademi. Prosjekt ”Måltidsopplevelser som strategisk satsing” bygger på Innovasjon Norges strategi ”Hele Norge - hele året” og Visit Norway sin satsing på Norge som matnasjon. Dette kurset er første ledd i denne satsingen.

Tid og sted:
11.mars kl. 12.00 - ca 22.00
12. mars kl. 08.30 - 16.00
Lyst På, Torghallen i Bodø

Pris: Kr 3000,-
som inkluderer kursavgift med kursmateriell, 2 x lunsj, 1 x middag, kaffepauser begge dager. Reise, overnatting og evt. drikkevarer til måltidene dekkes av hver enkelt.

Påmeldingsfrist 1. mars.

For mer informasjon ta kontakt med Marie Bergsli, tl. 90 82 77 88 - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Les program her.

 

 

Foto: Lyst på.